رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

تراش و روکش مکانیزه خیابان های شهید کشوری،نگارستان پنجم،پانزده متری اول و دوم در دستور کار قرار گرفت. ♦️ هفته گذشته بود که محمد آگاهی مند شهردار صالحیه از اجرای گسترده آسفالت با انجام تراش و روکش مکانیزه خیابان های اصلی و فرعی این شهر پرده برداشت و امروز پس از چند روز کوتاه از […]

تراش و روکش مکانیزه خیابان های شهید کشوری،نگارستان پنجم،پانزده متری اول و دوم در دستور کار قرار گرفت.

♦️ هفته گذشته بود که محمد آگاهی مند شهردار صالحیه از اجرای گسترده آسفالت با انجام تراش و روکش مکانیزه خیابان های اصلی و فرعی این شهر پرده برداشت و امروز پس از چند روز کوتاه از انتشار این مصاحبه،عملیات تراش آسفالت خیابان شهید کشوری با قدرت در دستور کار معاونت عمرانی قرار گرفت .

🔻 بر اساس برنامه ریزی های مدیریت شهری بمنظور ساماندهی اساسی شبکه معابر محلات مختلف،بیش از ۱۵ گذر پرتردد در پهنه های فعال شهر در نوبت اجرای روکش آسفالت سرتاسری قرار دارد و تراشه خیابان نگارستان پنجم،روکش آسفالت این مسیر به همراه خیابان های پانزده متری اول و دوم در هفته جاری آغاز خواهد شد .

🔻 آنطور که از پیش بینی ها بنظر می رسد ۵۰ هزار مترمربع از مساحت مسیرهای فرسوده در اولویت مدیریت شهری قرار دارد و تا پایان سال تمام محلات صالحیه بصورت کارگاه عمرانی تحت پوشش آسفالت و لکه گیری قرار خواهد گرفت .

اخبار مرتبط