رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

محمد آگاهی مند گفت؛ در این مرحله خیابان شهید غلامی ، امام علی(ع) و شهداء با ۳۰ هزار مترمربع مساحت به نوبت روکش آسفالت خواهند شد. 🔻 مرحله اول ساماندهی مسیرهای دسترسی شهر صالحیه امروز در حالی با تکمیل آسفالت خیابان پانزده متری دوم موسوم به صبا نهایی شد که محمد آگاهی مند شهردار صالحیه […]

محمد آگاهی مند گفت؛ در این مرحله خیابان شهید غلامی ، امام علی(ع) و شهداء با ۳۰ هزار مترمربع مساحت به نوبت روکش آسفالت خواهند شد.

🔻 مرحله اول ساماندهی مسیرهای دسترسی شهر صالحیه امروز در حالی با تکمیل آسفالت خیابان پانزده متری دوم موسوم به صبا نهایی شد که محمد آگاهی مند شهردار صالحیه دستور آغاز مرحله دوم ترمیم خرابی های بخش دیگری از شبکه معابر اصلی و فرعی را صادر کرد .

🔻 آگاهی مند با بیان اینکه در دور اول ساماندهی معابر، ۴ گذر کلیدی و پرتردد نظیر شهید کشوری،نگارستان پنجم، نسیم و صبا با انجام فرایند تراشه برداری در ۲۵ هزار مترمربع روکش مکانیزه شد افزود؛
بنابر بررسی هایی که صورت گرفته است اجرای آسفالت خیابان شهید غلامی از حدفاصل ابتدای شهداء تا ابتدای میلان بیستم و متعاقبا خیابان امام علی (ع) از ابتدای میلان بیست و هشتم تا میلان نوزدهم در اولویت ساماندهی قرار گرفته و در مرحله دوم روکش خواهد شد .

🔻 شهردار صالحیه حجم تسطیح ناهمواری ها با اجرای سرتاسری آسفالت بمنظور عبور و مرور بهینه شهروندان در مرحله دوم ساماندهی شبکه معابر را بیش از ۳۰ هزار مترمربع توصیف کرد و افزود؛
اجرای مکانیزه خیابان شهدای شرقی و غربی مقصد آخر اکیپ های عمرانی برای انجام روکش آسفالت خواهد بود تا مجموع مساحت تحت پوشش آسفالت از ابتدای آذر ماه تاکنون به عدد ۵۵ هزار مترمربع برسد .

🔶 آگاهی مند به فعالیت همزمان گروه های مختلف برای انجام اقدامات عمرانی جاری در معابر و محلات مختلف نیز اشاره ای کرد و گفت؛ تا شروع سال جدید عملیات از این دست برای رفع نقایص محیطی در نقاط مخلف تداوم داشته و مطالبات مردم به نوبت مرتفع خواهد شد .

اخبار مرتبط