رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
  • کد خبر : 17830
  • مشاهده : 213 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : بازدید شهردار صالحیه در همراهی اعضای شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای راهبردی نیروهای هوا و فضا

بازدید شهردار صالحیه در همراهی محمد جواد زرعی کار و مریم شکری اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران دوایر مختلف مدیریت شهری از نمایشگاه دستاوردهای راهبردی نیروهای هوا و فضا ♦️ محمد آگاهی مند شناخت ظرفیت ها و غنای نظامی نیروهای مسلح در تبیین نتایج انقلاب اسلامی برای حوزه نظم و امنیت را ضروری […]

بازدید شهردار صالحیه در همراهی محمد جواد زرعی کار و مریم شکری اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران دوایر مختلف مدیریت شهری از نمایشگاه دستاوردهای راهبردی نیروهای هوا و فضا

♦️ محمد آگاهی مند شناخت ظرفیت ها و غنای نظامی نیروهای مسلح در تبیین نتایج انقلاب اسلامی برای حوزه نظم و امنیت را ضروری خواند.

🔻 صبح امروز محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در همراهی جمعی از معاونین و مدیران دوایر مختلف مدیریت شهری از نمایشگاه دستاوردهای راهبردی نیروهای هوا و فضا بازدید کرد .

🔻 در این نمایشگاه که شامل بخش‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بود، دستاوردهای جدید و به‌روز شده دانشمندان و متخصصان جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران تحت عنوان «از ایده تا محصول برای ایران قوی» به نمایش گذاشته شده بود.

🔻 روز های گذشته نیز همزمان با حضور رهبر انقلاب اسلامی در این نمایشگاه، از موشک کروز هایپرسونیک «فتاح ۲»، سامانه پدافندی متحرک «مهران» و سامانه ارتقاء یافته «۹ دی» و هم‌چنین پهپاد «شاهد ۱۴۷» رونمایی شد.

🔻 موشک مانور پذیر هایپرسونیک «فتاح ۲» که امروز رونمایی شد، قادر است سامانه‌های پدافندی ارتفاع پَست و متوسط و بلند را با چالش جدی مواجه کند. پهپاد «شاهد ۱۴۷» نیز یک هواپیمای پهن پیکر با طول بال ۲۶ متر است که می‌تواند تا ارتفاع ۶۰ هزار پا پرواز کند و تا بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را در محدوده شناسایی خود قرار دهد. در بخش پدافندی نیز سامانه‌های مقابله با ریز پرنده‌ها و سامانه‌های موشکی از برد ۲۰ کیلومتر تا ۳۲۰ کیلومتر به نمایش گذاشته شده بود.
آخرین اقدامات و پیشرفت‌ها در حوزه موشک ماهواره‌بر و ارسال ماهواره به فضا بخش دیگری از این نمایشگاه بود.

♦️ آگاهی مند در حاشیه این بازدید که تا ۲ ساعت به طول کشید، شناخت ظرفیت ها و غنای نظامی نیروهای مسلح در تبیین نتایج انقلاب اسلامی برای حوزه نظم و امنیت را ضروری خواند و به اهمیت استقبال طیف های گوناگون از نمایشگاه دستاوردهای راهبردی نیروهای هوا و فضا تاکید کرد .

 

اخبار مرتبط