رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
  • کد خبر : 17837
  • مشاهده : 49 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : حضور شهردار صالحیه پای درد و دل مالکین اراضی موسوم به تعاونی مسکن کارکنان فرمانداری رباط کریم

آگاهی مند گفت ؛ ما سمت مردم ایستاده ایم و تمام تلاشمان را برای تغییر کاربری قانونی این زمین ها از فضای سبز به مسکونی خواهیم کرد. 🔻 ساعاتی پیش محمد آگاهی مند شهردار در همراهی مهدی دهقان عضو شورای اسلامی صالحیه در جمع مالکین اراضی موسوم به تعاونی مسکن کارکنان فرمانداری رباط کریم واقع […]

آگاهی مند گفت ؛ ما سمت مردم ایستاده ایم و تمام تلاشمان را برای تغییر کاربری قانونی این زمین ها از فضای سبز به مسکونی خواهیم کرد.

🔻 ساعاتی پیش محمد آگاهی مند شهردار در همراهی مهدی دهقان عضو شورای اسلامی صالحیه در جمع مالکین اراضی موسوم به تعاونی مسکن کارکنان فرمانداری رباط کریم واقع در خیابان امام‌علی (ع) قرار گرفت و پیرامون مشکلات کاربری آن با ذینفعان گفتگو کرد .

🔻 آگاهی مند با بیان اینکه هیات مدیره وقت تعاونی مسکن فرمانداری رباط کریم زمین زراعی را برای سهامداران خریداری کرده و تخلفشان در اینخصوص محرز است گفت؛ متاسفانه تفکیک خودسرانه و واگذاری غیرقانونی اراضی فاقد کاربری مسکونی بصورت قولنامه ای علت العلل مشکلات امروز مالکین طی ۲۰ سال اخیر است و باید در دستور کار نهادهای فرابخشی قرار بگیرد .

🔻 شهردار صالحیه احداث فضای سبز در این اراضی را با بررسی ابعاد مختلف امکان ناپذیر توصیف کرد و افزود؛ در مجاورت این اراضی ۳۰ هزار مترمربع بوستان ولایت و ۸ هزار متر مربع شهربازی طی سالهای اخیر احداث شده است و تملک این عرصه ها برای ساخت فضای سبز جدید چندان توجیهی ندارد

🔻 آگاهی مند به مشکلات حقوقی دیگر در تعیین و تکلیف اراضی موسوم به تعاونی مسکن کارکنان فرمانداری رباط کریم اشاره کرد و افزود؛ این زمین ها تبدیل به ۱۰۳ خرده مالک شده است و قانونا شهرداری اجازه توافق با مالکین دارای اسناد عادی و قولنامه ای را ندارد .

🔻 شهردار صالحیه ارائه درخواست دوباره به کمیسیون ماده ۵ شورای عالی معماری و شهرسازی برای تغییر کاربری این زمینها از فضای سبز به مسکونی طی روزهای آینده اجتناب ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد؛ با توجه به برنامه ها و سیاست های عالی دولت در حوزه ساخت مسکن و خانه دار نمودن طیف های محروم جامعه امیدوار هستیم که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در این خصوص توجیه و مساعدت های لازم را مبذول کنند .

 

اخبار مرتبط