رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
  • کد خبر : 17889
  • مشاهده : 53 بازدید
  • تیتر روز » خبرها
  • چاپ خبر : پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی بمناسبت آغاز چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی

♦️ در این پیام آمده است؛ *آغاز دهه‌ی مبارک فجر فرصت مغتنمی است برای بازخوانی نزدیک به نیم قرن عزت و افتخار ایران سرفراز در سایه‌ی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیش از آن دو دهه جهاد و مبارزه خمینی کبیر و ملت مبارز ایران در راه برچیدن بساط ظلم شاهنشاهی؛ فرصتی برای رجوع […]

♦️ در این پیام آمده است؛ *آغاز دهه‌ی مبارک فجر فرصت مغتنمی است برای بازخوانی نزدیک به نیم قرن عزت و افتخار ایران سرفراز در سایه‌ی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیش از آن دو دهه جهاد و مبارزه خمینی کبیر و ملت مبارز ایران در راه برچیدن بساط ظلم شاهنشاهی؛ فرصتی برای رجوع دوباره به آرمانهای انقلاب شکوهمند ملت ایران در بهمن خونین ۵۷ و نظام مقدسی که امروز باورهای متعالی و اندیشه‌ی الهی‌اش فراتر از تمام مرزها به آرمانی سترگ برای تمامی حق‌طلبان و مظلومان جهان تبدیل شده است.

🔻 آنچه در ذیل می خوانید مشروحی از این پیام است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَی عَلَی اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَی قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.

خداوند باطل را محو و حق را با کلمات خویش پا بر جا می‌سازد.(سوره شوری؛ آیه ۲۴)

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

🔻 آغاز دهه‌ی مبارک فجر فرصت مغتنمی است برای بازخوانی نزدیک به نیم قرن عزت و افتخار ایران سرفراز در سایه‌ی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیش از آن دو دهه جهاد و مبارزه خمینی کبیر و ملت مبارز ایران در راه برچیدن بساط ظلم شاهنشاهی؛ فرصتی برای رجوع دوباره به آرمانهای انقلاب شکوهمند ملت ایران در بهمن خونین ۵۷ و نظام مقدسی که امروز باورهای متعالی و اندیشه‌ی الهی‌اش فراتر از تمام مرزها به آرمانی سترگ برای تمامی حق‌طلبان و مظلومان جهان تبدیل شده و پایه‌های نظام سلطه و استعمار در تمام دنیا را در آستانه‌ی فروپاشی قرار داده است و این وعده‌ی راستین الهی است که *”ان الباطل کان زهوقا”*.

🔻 امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

🔻 شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه در دوره ششم توفیق خدمتی صادقانه و اجرای پروژه‌های عمرانی بسیاری در راستای فراهم آوردن رفاه شهروندان و آبادانی این شهر و دیار داشته و امیدواریم در سال‌هایی که پیش رو داریم خدمتگزارانی دلسوز و متعهد برای مردم دیار اخلاق و فضیلت باشیم . از خداوند متعال خواهانیم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را در سایه رهنمون های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به همه ما عنایت فرماید .

اخبار مرتبط