رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
  • کد خبر : 18083
  • مشاهده : 22 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : پیام تبریک محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، محمد جواد زرعی کار رئیس و اعضای شورای اسلامی به مناسبت روز مهندس
پیام تبریک محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، محمد جواد زرعی کار رئیس و اعضای شورای اسلامی بمناسبت روز مهندس

در این پیام آمده است؛ هنر مهندس این است که تجسم درایت را با تبسم رضایت تلفیق می‌نماید و خود را محصور در شرح وظایف نمی‌بیند بلکه منظومه‌ای از برنامه‌ریزی مبتنی برهدف، محاسبه، طراحی، ساخت، اجرا و هماهنگی‌های بین بخشی را با وجدان، نجات، دفاع، امنیت، کنترل و نظارت تلفیق می‌نماید. 🔹 آنچه در ذیل […]

در این پیام آمده است؛ هنر مهندس این است که تجسم درایت را با تبسم رضایت تلفیق می‌نماید و خود را محصور در شرح وظایف نمی‌بیند بلکه منظومه‌ای از برنامه‌ریزی مبتنی برهدف، محاسبه، طراحی، ساخت، اجرا و هماهنگی‌های بین بخشی را با وجدان، نجات، دفاع، امنیت، کنترل و نظارت تلفیق می‌نماید.

🔹 آنچه در ذیل میخوانید مشروحی از این پیام است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
پنجم اسفند ماه زاد روز  دانشمند و مهندس برجسته ایرانی، خواجه نصیر‌الدین طوسی است و تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این مرز و بوم بوده‌اند .

🔹 روز مهندس، روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است. همانها که با خودباوری، خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه، اندیشه و عمل را معنا می بخشند.

🔹 هنر مهندس این است که تجسم درایت را با تبسم رضایت تلفیق می‌نماید و خود را محصور در شرح وظایف نمی‌بیند بلکه منظومه‌ای از برنامه‌ریزی مبتنی برهدف، محاسبه، طراحی، ساخت، اجرا و هماهنگی‌های بین بخشی را با وجدان، نجات، دفاع، امنیت، کنترل و نظارت تلفیق می‌نماید. استحکام شخصیتی مهندس متعهد و متخصص چنان است که از الزامات فنی سازمان نظام مهندسی خلقت الگوبرداری نموده و درچارچوب آن نقش‌آفرینی می‌نماید.

🔹 اینجانب پنجم اسفند ماه، روز ملی مهندس را به جامعه مهندسین زحمتکش کشور بویژه همکاران متعهد و خدمتگذار خود در شهرداری صالحیه تبریک عرض نموده موفقیت و سرافرازی تان را همواره از درگاه خداوند منان خواهانم.

پیام تبریک محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، محمد جواد زرعی کار رئیس و اعضای شورای اسلامی بمناسبت روز مهندس

اخبار مرتبط