- دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
- کد خبر : 18152
- مشاهده : 89 بازدید
- خبرها
محمد آگاهی مند گفت ؛ تا شروع سال جدید گزارش های مردم از خرابی شبکه معابر توسط اپلیکیشن “صالحیه من” با سرعت در دستورکار قرارخواهد گرفت. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، یکی از تجربه های موفق شهرداری صالحیه که با نگاه مشارکت جویانه در حوزه ترمیم شبکه معابر پیگیری شده و استقبال مردم را […]
محمد آگاهی مند گفت ؛ تا شروع سال جدید گزارش های مردم از خرابی شبکه معابر توسط اپلیکیشن “صالحیه من” با سرعت در دستورکار قرارخواهد گرفت.
🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، یکی از تجربه های موفق شهرداری صالحیه که با نگاه مشارکت جویانه در حوزه ترمیم شبکه معابر پیگیری شده و استقبال مردم را در پی داشته است، انجام هموارسازی مسیرهای دسترسی از طریق گزارش های شهروندی است .
این پویش که در آستانه سال نو و بعنوان یکی از پیوست های مهم برنامه های استقبال از بهار تدارک داده می شود، طی روزهای اخیر با توسعه نرام افزاری نیز مواجه شده و شهرداری صالحیه با رونمایی از اپلیکیشن صالحیه من ، تمام موانع را برای دسترسی آسوده مردم برای طرح مطالبات خود برطرف کرده است .
محمد آگاهی مند در اینخصوص جلب مشارکت مردم در اداره بهینه شهر و ایجاد رضایتمندی حداکثری از دستاوردهای مدیریت شهری را مهمترین مولفه خود در انجام ماموریت های جاری و زیربنایی توصیف کرد و افزود؛ هم اکنون اپلیکیشن “صالحیه من” در پلتفرم کافه بازار در دسترس است و شهروندان با طرح مطالبات خود پیرامون لکه گیری معابر در ساماندهی مسیرهای دسترسی محلی در آستانه بهار کمک خواهند کرد
🔷 برای دانلود این نرم افزار در تلفن های همراه خود هم اکنون لینک https://cafebazaar.ir/app/com.fddit.salehiyeh لمس کنید
#خدمات_هوشمند
#ارتباطات_الکترونیک
#تکریم_مردم
#خدمت_رسانه_۲۴ساعته
#پیگیری_مطالبات_مردم
#مشارکت_مردم_در_اداره_شهر
نظرات