رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
  • کد خبر : 18250
  • مشاهده : 71 بازدید
  • تیتر روز » خبرها
  • چاپ خبر : شهردار صالحیه از افتتاح ۷ پروژه زیربنایی طی سال ۱۴۰۳ خبر داد
۷ پروژه زیربنایی که بعضا برای اولین بار در منطقه اجرایی می شود طی سال ۱۴۰۳ بهره برداری خواهد شد

محمد آگاهی مند در دیدار عیدانه با اعضای شورای اسلامی صالحیه گفت؛ تحقق دوبرابری بودجه در سال های اخیر سند اراده و شفافیت مدیریت شهری بمنظور خدمت صادقانه به آحاد مردم است. 🔷 به گزارش روابط عمومي شهرداري صالحيه، دقایقی پیش محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در همراهی معاونین و مدیران دوایر مختلف به ساختمان […]

محمد آگاهی مند در دیدار عیدانه با اعضای شورای اسلامی صالحیه گفت؛ تحقق دوبرابری بودجه در سال های اخیر سند اراده و شفافیت مدیریت شهری بمنظور خدمت صادقانه به آحاد مردم است.

🔷 به گزارش روابط عمومي شهرداري صالحيه، دقایقی پیش محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در همراهی معاونین و مدیران دوایر مختلف به ساختمان شورای شهر رفت و به تشریح دستاوردهای مدیریت شهری در سال گذشته و مرور برنامه های پیش رو در سال جدید پرداخت.

🔹 شهردار صالحیه اجرای ۷ پروژه زیربنایی و کلان برای بهره برداری در سال ۱۴۰۳ که برخی از آن برای اولین بار در منطقه عینیت خواهد یافت را بخشی از سیاست های مصوب از سوی شورای اسلامی عنوان کرد و ادامه داد؛ بهره برداری از رویدادهای شاخص عمرانی و پیشرفت حداکثری پروژه های مختلف در دورانی که دستگاه های اجرایی با رکود مالی مواجه هستند را از نتایج روشن فعالیت های مدیریت شهری است که تقدیر مدیران فرابخشی در مقاطع مختلف به اهمیت آن صحه می گذارد.

🔹 محمد آگاهی مند تحقق دوبرابری بودجه طی سالیان مختلف دوره ششم را سند اراده و شفافیت مدیریت شهری در اجرای سیاست های توسعه ای برای خدمت به مردم توصیف کرد و افزود؛ پروژه بزرگ استادیوم ورزشی، مجتمع آموزش های کاربردی، سال اجلاس و همایش ها، فرهنگسرای ویژه کودکان، ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی و چندین پروژه ریز و درشت دیگر تنها بخشی از برنامه هایی است که تعدادی حتی در تعطیلات نوروز نیز پیشرفت آن متوقف نشد و روز به روز برای بهره برداری نزدیک می شود .

اخبار مرتبط