رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
  • کد خبر : 18612
  • مشاهده : 10 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : پیام تبریک محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، رئیس و اعضای شورای اسلامی بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
پیام تبریک محمد آگاهی مند شهردار صالحیه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی بمناسبت سالروز تاسیس سپاه

🔷 در بخشی از این پیام آمده است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرشار از نیروی مکتبی، ولایی و مردمی که تکیه‌گاهی بی نظیر برای نظام، رهبری معظم و مردم عزیز بوده‌اند و بر ارتقاء عزت نظام در عرصه‌های بین المللی و جهانی، کمک و حضور خالصانه در تمامی رویداد‌های داخلی و تلاش در جهت تحقق […]

🔷 در بخشی از این پیام آمده است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرشار از نیروی مکتبی، ولایی و مردمی که تکیه‌گاهی بی نظیر برای نظام، رهبری معظم و مردم عزیز بوده‌اند و بر ارتقاء عزت نظام در عرصه‌های بین المللی و جهانی، کمک و حضور خالصانه در تمامی رویداد‌های داخلی و تلاش در جهت تحقق رسالت و اهداف انقلاب اهتمام ورزیده‌اند.

🔹 آنچه که در ادامه میخوانید، مشروح این پیام است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

🔹 دوم اردیبهشت ماه یادآور رویداد مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است. در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ در حالی که هنوز مدت کوتاهی از پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سپری شده بود، با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.

🔹 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرشار از نیروی مکتبی، ولایی و مردمی که تکیه‌گاهی بی نظیر برای نظام، رهبری معظم و مردم عزیز بوده‌اند و بر ارتقاء عزت نظام در عرصه‌های بین المللی و جهانی، کمک و حضور خالصانه در تمامی رویداد‌های داخلی و تلاش در جهت تحقق رسالت و اهداف انقلاب اهتمام ورزیده‌اند.

🔹 تدابیر مخلصانه سپاه و سازماندهی گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم نمونه‌هایی از ڪارنامه درخشان سپاه در این روزهاست و همواره ثابت نموده است که در مواقع مختلف با تمامی ظرفیت‌های خود، پرتوان‌تر از قبل به میدان آمده و در خط مقدم خدمت رسانی به مردم فهیم و انقلابی است.

🔹 احتراما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان و پرسنل و سربازان سپاه شهرستان بهارستان تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش موفق باشد.

#پیام_تبریک
#سالروز_تاسیس_سپاه_پاسداران
#محمد_آگاهی_مند
#شورای_اسلامی
#دوم_اردیبهشت

پیام تبریک محمد آگاهی مند شهردار صالحیه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی بمناسبت سالروز تاسیس سپاه

اخبار مرتبط