رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
  • کد خبر : 18786
  • مشاهده : 10 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : حمایت تمام قد شورای اسلامی صالحیه از محمد آگاهی مند
حمایت تمام قد شورای اسلامی صالحیه از محمد آگاهی مند

زرعی کار عملکرد شهردار این شهر را مطلوب و در جهت رونق رفاه و منزلت مردم عنوان کرد. 🔷 به گزارش روابط عمومي شهرداري صالحيه، اجرای همزمان پروژه های رنگارنگ و تکمیل سه طرح زیربنایی برای جهش سرانه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی بمنظور بهره برداری در ابتدای شهریورماه نشان از کارامدی و اراده مدیریت […]

زرعی کار عملکرد شهردار این شهر را مطلوب و در جهت رونق رفاه و منزلت مردم عنوان کرد.

🔷 به گزارش روابط عمومي شهرداري صالحيه، اجرای همزمان پروژه های رنگارنگ و تکمیل سه طرح زیربنایی برای جهش سرانه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی بمنظور بهره برداری در ابتدای شهریورماه نشان از کارامدی و اراده مدیریت شهری در خدمت رسانی ویژه به مردم دارد .

🔹 در هفته جاری دو مناسبت مهم‌ روز شوراها و روز جهانی کار و کارگر با برگزاری نشست های گوناگونی به میزبانی مدیریت شهری همراه بود و پس از انجام فرایند تکریم‌ نمایندگان مردم در پارلمان محلی و قدردانی از تلاشگران حوزه های مختلف شهرداری صالحیه؛ پیرامون کیفیت خدمات رسانی به شهروندان گفتگو شد .

🔹 محمد جواد زرعی کار رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه در حاشیه این نشست ها بابیان اینکه شهرداری صالحیه به رغم وجود تورم اقتصادی و نوسان هزینه های مرتبط با انجام تکالیف قانون خود توانسته نمره خوبی را در دوره ششم کسب کند گفت؛ هم اکنون بیش از ۶ پروژه عمرانی بطور فعال در دست ساخت و پیشرفت ملموس قرار دارد و هرکدام توانسته رافع بسیاری از نیاز شهروندان گردد .

🔹 زرعی‌کار بهره برداری از سه پروژه استادیوم ورزشی، فرهنگسرای اختصاصی کودک و مجموعه بزرگ آموزشی را از رویدادهای قطعی شهرداری و شورای اسلامی برای بهره برداری در هفته دولت عنوان کرد و افزود؛ این تمام ماجرا نیست و سالن بزرگ اجلاس، خانه ورزش های رزمی و پهلوانی از دیگر پروژه هایی است که برنامه ریزی شده تا پایان سال جاری در خدمت اهالی دیار اخلاق و فضیلت قرار بگیرد .

#رضایت_شورا
#عملکرد_مطلوب
#محمدجواد_زرعی‌کار
#رییس_شورای_اسلامی
#شهردار_صالحیه
#محمد_آگاهی_مند

حمایت تمام قد شورای اسلامی صالحیه از محمد آگاهی مند

اخبار مرتبط