رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 8 September

🔶در سومین روز از گرامیداشت هفته قوه قضائیه، صبح امروز محمد آگاهی مند شهردار به همراه محمدجواد زرعی کار رئیس شورا و سایر اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه با رحیم علیش پور ریاست دادگستری شهرستان بهارستان دیدار و گفتگو نمودند. 🔶محمد آگاهی مند در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و یاد کردن از […]

🔶در سومین روز از گرامیداشت هفته قوه قضائیه، صبح امروز محمد آگاهی مند شهردار به همراه محمدجواد زرعی کار رئیس شورا و سایر اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه با رحیم علیش پور ریاست دادگستری شهرستان بهارستان دیدار و گفتگو نمودند.

🔶محمد آگاهی مند در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و یاد کردن از شهدای والامقام هفتم تیرماه، آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند اظهار کرد: تعامل و همکاری بین مدیریت شهری و دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون بسیار تاثیرگذار بوده و موجب آرامش و آسایش در جامعه خواهد شد.

🔶شهردار و اعضای شورای اسلامی صالحیه در ادامه از همکاری و پشتیبانی دادگستری شهرستان و دادستان محترم در حوزه های مختلف و فعالیت های شهری تقدیر کردند.

اخبار مرتبط