رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ صفر ۱۴۴۶
  • 2024 Tuesday 27 August
  • پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر : 19842
  • مشاهده : 28 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : بازدید کارشناسان آتشنشانی شهرداری صالحیه از مساجد، حسینیه ها و تکایا در ماه محرم

🔹آتش‌نشانان و کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهرداری صالحیه برای هر چه ایمن برگزار شدن مراسم مربوط به عزاداری سالار شهیدان در ایام‌ محرم ضمن بازبینی وسایل اطفایی مکان‌های مورد نظر به بازدید ایمنی برق، آشپزخانه‌ها و … پرداخته و در صورت مشاهده نواقص، موارد را به اطلاع متولیان امر رسانده و توصیه های لازم را برای […]

🔹آتش‌نشانان و کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهرداری صالحیه برای هر چه ایمن برگزار شدن مراسم مربوط به عزاداری سالار شهیدان در ایام‌ محرم ضمن بازبینی وسایل اطفایی مکان‌های مورد نظر به بازدید ایمنی برق، آشپزخانه‌ها و … پرداخته و در صورت مشاهده نواقص، موارد را به اطلاع متولیان امر رسانده و توصیه های لازم را برای مقابله با هر نوع حادثه احتمالی و تامین سلامت شهروندان عزادار ابلاغ کردند.

🔹توجه ویژه به این توصیه‌ها می‌تواند محیط امنی را برای شهروندان فراهم کند تا با آسودگی خاطر به استقبال این ایام سوگواری بروند.

🔹برخی از توصیه های سازمان آتش‌نشانی برای رعایت ایمنی در مساجد، حسینیه ها و تکایا به شرح ذیل است:

۱- در صورت بروز آتش‌سوزی ضمن حفظ خونسردی و خارج کردن افراد از داخل این اماکن، همزمان با اطلاع دادن آن به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از طریق تلفن ۱۲۵، نسبت به خاموش کردن آتش‌سوزی‌های با وسعت کم، در حد بستن کنتور گاز و استفاده از خاموش کننده‌های دستی، اقدام کنند.
۲- از روشن کردن هرگونه شعله روباز در داخل و یا کنار چادر تکایا برای طبخ غذا، چای و غیره جداً خودداری شود. توصیه می‌شود مکان مناسبی در قسمت دیگری دور از محیط تکایا به این امر اختصاص داده شود.
۳- رعایت فاصله مناسب سیم‌ها، اتصالات و ادوات برقی از مواد و مصالح قابل اشتعال مانند پرچم، پلاکارد، پرده، فرش، تابلو و… الزامی است.
۴- هر فیوز برق باید استاندارد بوده و از بکارگیری فیوزهای تقویت شده و غیر استاندارد جداً خودداری شود. گرفتن انشعابات متعدد از یك پریز برق و وارد آوردن بار بیش از ظرفیت، موجب آتش‌سوزی الكتریكی می‌شود.
۵- استفاده از لامپ‌های برق ولتاژ بالا، بدون حباب و حفاظ مناسب، خطر آفرین و خسارت بار است.

اخبار مرتبط