رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ صفر ۱۴۴۶
  • 2024 Tuesday 27 August

بزودی روبان ۲ هزارمترمربع فضای استاندارد از سوی شهرداری صالحیه برای اشتغال و آینده جوانان قیچی خواهد خورد. 🔷شهرداری صالحیه از سال ۱۴۰۲ با مصوبه شورای اسلامی،کار ساخت یک مجموعه آموزشی شاخص باهدف توسعه کارآفرینی و تعلیم کسب و کارهای فنی و کاربردی را در دست ساخت قرار داده تا این پروژه کلیدی در مساحت […]

بزودی روبان ۲ هزارمترمربع فضای استاندارد از سوی شهرداری صالحیه برای اشتغال و آینده جوانان قیچی خواهد خورد.

🔷شهرداری صالحیه از سال ۱۴۰۲ با مصوبه شورای اسلامی،کار ساخت یک مجموعه آموزشی شاخص باهدف توسعه کارآفرینی و تعلیم کسب و کارهای فنی و کاربردی را در دست ساخت قرار داده تا این پروژه کلیدی در مساحت ۲۰۰۰ مترمربع بزودی در اختیار جوانان مستعد دیار اخلاق و فضیلت برای فراگیری رشته های مختلف قرار گیرد .

🔷هم اکنون و پس از ماه ها تلاش و پیگیری مدیریت شهری بمنظور بهره برداری از این پروژه شاخص آموزشی – اقتصادی ، گام های نهایی بمنظور تکمیل مرحله نازک کاری در حال انجام است و همه ظرفیت ها بمنظور افتتاح آن در هفته دولت بسیج شده است .

🔷پروژه مجتمع آموزش های کسب کار هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار گرفته برای اولین بار است که در شهرستان بهارستان رونمایی می شود. گفتنی است تلاش شده تا صالحیه با افتتاح چنین زیرساختی به کانون آموزش های کسب و کار در منطقه تبدیل گردد .

اخبار مرتبط