رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ صفر ۱۴۴۶
  • 2024 Tuesday 27 August

🔷محمد آگاهی مند بهره برداری از استادیوم ورزشی شهید آرمان علی وردی و مجموعه چندمنظوره آموزشی را در ابتدای شهریورماه قطعی توصیف کرد. 🔷ساعتی پیش محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در همراهی جعفری عضو شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران دوایر مختلف، مطابق سیاق روزانه از پروژه های عمرانی در حال اجرا بازدید […]

🔷محمد آگاهی مند بهره برداری از استادیوم ورزشی شهید آرمان علی وردی و مجموعه چندمنظوره آموزشی را در ابتدای شهریورماه قطعی توصیف کرد.

🔷ساعتی پیش محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در همراهی جعفری عضو شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران دوایر مختلف، مطابق سیاق روزانه از پروژه های عمرانی در حال اجرا بازدید کرد.

🔷استادیوم بزرگ ورزشی شهید آرمان علی وردی و مجموعه چندمنظوره آموزشی دو پروژه شاخصی است که در آستانه تکمیل نهایی و بهره برداری قطعی تا هفته دولت قرار دارد که بطور میدانی کیفیت پیشرفت آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

🔷آگاهی مند بهره برداری از این پروژه ها را فصل جدیدی از خدمت رسانی و ایجاد امکانات زیربنایی برای ارتقاء رفاه و منزلت شهروندان توصیف کرد و افزود؛ طی این سالها تلاش کرده ایم تا صالحیه شهری برای همه باشد و با تنوعی از پروژه ها به ذائقه و سلیقه سنخ های مختلف بطور ویژه توجه گردد.

اخبار مرتبط