رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 8 September

🔹هدف اصلی از تشکیل کلاس‌های آموزش راهنمایی و رانندگی در پارک ترافیک، افزایش ایمنی و بهبود عملکرد رانندگی در جامعه است. این کلاس‌ها به منظور آموزش مهارت‌های رانندگی ایمن، آگاهی از قوانین رانندگی، توانایی‌های فنی و عملیاتی خودرو، مدیریت رفتارهای خطرناک و اصول رانندگی دفاعی برای کاهش حوادث و تصادفات رانندگی برگزار می‌شوند. 🔹این کلاس‌ها […]

🔹هدف اصلی از تشکیل کلاس‌های آموزش راهنمایی و رانندگی در پارک ترافیک، افزایش ایمنی و بهبود عملکرد رانندگی در جامعه است. این کلاس‌ها به منظور آموزش مهارت‌های رانندگی ایمن، آگاهی از قوانین رانندگی، توانایی‌های فنی و عملیاتی خودرو، مدیریت رفتارهای خطرناک و اصول رانندگی دفاعی برای کاهش حوادث و تصادفات رانندگی برگزار می‌شوند.

🔹این کلاس‌ها به رانندگان جدید و همچنین رانندگان حرفه‌ای کمک می‌کنند تا مهارت‌های رانندگی ایمن و مسئولانه را یاد بگیرند و عملکرد خود در جاده‌ها بهبود بخشند. علاوه بر این، این کلاس‌ها به افراد کمک می‌کنند تا از قوانین و مقررات رانندگی آگاه شوند و به دستورات ترافیک پایبند باشند.

🔹علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کلاسها و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پارک آموزش ترافیک شهرداری صالحیه واقع در انتهای خیابان ولیعصر(عج) مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط