رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Monday 16 September

🔷روز گذشته اخبار شبکه پنج سیما به تشریح این برنامه مدیریت شهری برای رفع معضلات محیطی محله نقاوت به نقل از شهردار این شهر، فرماندار و امام جمعه شهرستان بهارستان پرداخت. 🔷شهرداری صالحیه از ۳۱ اردیبهشت ماه طرحی را موسوم به رزمایش جهادی محله محور از طریق تقسیم شهر به محلات مختلف را آغاز کرده […]

🔷روز گذشته اخبار شبکه پنج سیما به تشریح این برنامه مدیریت شهری برای رفع معضلات محیطی محله نقاوت به نقل از شهردار این شهر، فرماندار و امام جمعه شهرستان بهارستان پرداخت.

🔷شهرداری صالحیه از ۳۱ اردیبهشت ماه طرحی را موسوم به رزمایش جهادی محله محور از طریق تقسیم شهر به محلات مختلف را آغاز کرده تا پس از شناسایی مشکلات محیطی آن بطور ویژه برای رفع آن اقدام گردد.

🔷در این رزمایش بخشی از ظرفیت های خدماتی و عمرانی مدیریت شهری در محدوده هدف متمرکز می شوند که در گام اول شامل کوچه های گلستان یازدهم تا بیست و نهم از یک سو و معبر نگارستان هجدهم تا عموم معابر منتهی تا انتهای خیابان ولیعصر (عج) بود که گزارش آن در کلیپ فوق تشریح شده است.

🔷اکنون مرحله دوم آن برای معابر شمالی محله نقاوت آغاز شده که روز سه شنبه دوم مردادماه افتتاحیه آن در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد که در رسانه ملی بازتاب یافت و روز گذشته در اخبار ساعت ۱۸ شبکه پنج به آن پرداخته شد.

 

اخبار مرتبط