رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۵ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Thursday 19 September
  • چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
  • کد خبر : 20366
  • مشاهده : 12 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : پیام مشترک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

هو الرحمن الرحیم «قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ. حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامتگری نهراس» رسول مکرم اسلام(ص) ✍️ قسم خوردن خداوند بر «قلم» و هر آنچه قلم می نگارد و نامگذاری یک سوره از قرآن کریم به نام «قلم» نشان از ارزش والای نوشتن و […]

هو الرحمن الرحیم

«قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ. حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامتگری نهراس» رسول مکرم اسلام(ص)

✍️ قسم خوردن خداوند بر «قلم» و هر آنچه قلم می نگارد و نامگذاری یک سوره از قرآن کریم به نام «قلم» نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد. در دنیای امروزی که رسانه های اجتماعی پرچمدار اطلاع رسانی هستند و مرزهای زمانی و مکانی را در سیطره خود قرار داده و هر شهروند خود یک خبرنگار است؛ پرداختن به خبرنگاری حرفه ای و غلبه بر اخبار دروغین کاری بس دشوار است که بر سختی های این حرفه می افزاید.

۱۷ مرداد ماه فرصتی است برای تقدیم سپاس از تلاش‌های خبرنگاران و عکاسان عزیزی که از پنهان‌ترین زوایای رخدادها تا عمق خواسته‌های ملت را، از پشت لنز دوربین یا کُنه کلماتِ مسطور، به پرده می‌کشند، تا عملکردها را به بوته نقد گذارند و با پیگیری مجدّانه، روزگار را، گامی به شادمانیِ مردمان نزدیک‌تر کنند. عیارسنجی ضعف‌ها و قوت‌ها به مدد انصاف و ریشه یابی نابسامانی‌ها به قصد اصلاح و به دور از تخریب و غرض ورزی، از جمله اموریست که جز با تلاش صادقانه‌ اصحاب رسانه میسر نخواهد بود.

بهترین سپاس‌ها تقدیم روایتگرانِ لحظه‌های تاریخ، پاسدارانِ حریمِ قلم و کاتبان فریاد حق و عدالت. آنان که درد را می‌فهمند و انعکاس آن را، وظیفه‌ انکار نشدنی خویش می‌دانند. قضاتِ مستقلِ عادلی، که با انتقال صحیح خبرها، ضامنِ سلامتِ لبخندها و اشک‌های مردمانند و سنگینی بار صلاح و فسادِ افکار عمومی را، بر دوش می‌کشند. آنان که به روایت کلام الهی «یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» را، سرلوحه‌ رفتارِ حرفه‌ای خویش، قرار داده‌اند و در این راه از سرزنش ملامتگران، هراسی به دل راه نمی‌دهند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» و تبریک و تهنیت به مناسبت روز خبرنگار به فعالان این عرصه، از همراهی و همدلی اصحاب رسانه در تحقق اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه کمال تشکر و قدردانی را داشته و آرزو داریم تمامی تلاشگران صدیق عرصه رسانه به اصالت قلم وفادار بمانند و در روایت صحیح رویدادها و آگاهی بخشی به جامعه همواره ثابت قدم باشند.

اخبار مرتبط