رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر : 2694
  • مشاهده : 411 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : وسیع ترین آرامستان شهرستان بهارستان در صالحیه
وسیع ترین آرامستان شهرستان بهارستان در صالحیه

باتدبیر مدیریت شهری، تا پایان دور پنجم شورای اسلامی ، غسالخانه ای مجهز در این مجموعه راه اندازی می شود به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه ، آرامستان بهشت فاطمه (س) شهر صالحیه با ۱۰ هکتار مساحت بعنوان بزرگترین مرکز تدفین اموات شهرستان بهارستان بویژه بخش گلستان از سوی شهرداری صالحیه پیش بینی و در […]

باتدبیر مدیریت شهری، تا پایان دور پنجم شورای اسلامی ، غسالخانه ای مجهز در این مجموعه راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه ، آرامستان بهشت فاطمه (س) شهر صالحیه با ۱۰ هکتار مساحت بعنوان بزرگترین مرکز تدفین اموات شهرستان بهارستان بویژه بخش گلستان از سوی شهرداری صالحیه پیش بینی و در دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی مورد توجه و برنامه ریزی ویژه قرار گرفته است .

انجام قبرچینی و توسعه محیط تدفین تا ۱۰ هزار مترمربع از مهمترین دستاوردهای مدیریت شهری در ساماندهی این مرکز اسلامی طی ۸ سال اخیر است و توانسته شرایط لازم را برای خدمات رسانی به بیش از ۱ میلیون نفر جمعیت فراهم آورد .

نقش آرامستان بهشت فاطمه (س) آنجایی به روشنی درک می گردد که شهر گلستان با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت فاقد زیرساخت مهم و ضروری آرامستان با رعایت استانداردها و ملاحظات فنی لازم است و در این خصوص از ظرفیت شهر صالحیه بهره مند می گردد .

گام بعدی توسعه و کارآمدسازی این تاسیسات کلیدی ، احداث غسالخانه ای مجهز است تا در زمینه شست و شو و نگهداری از اموات به سایر مراکز وابستگی نداشته و رضایت شهروندان را بیش از گذشته فراهم نماید که با تدبیر مدیریت شهری و اراده مجموعه شورای اسلامی در بودجه سال آتی پیش بینی و بزودی فراهم خواهد گردید .

پس از حل روشنایی محیط و بخشی از مسیر آرامستان که با همت مدیریت شهری و مشارکت اداره برق منطقه برطرف گردید ؛ از جمله چالش های جاری در بهره مندی شهروندان از تنها آرامستان بخش گلستان ، مسیر دسترسی منتهی به آن است که بدلیل کوتاهی اداره کل راه و شهرسازی جنوبغرب استان تهران در انجام تکالیف و تعهدات خود ، موحب شده است که این مسیر بصورت رها شده باقی بماند .

اداره کل راه و شهرسازی موظف است با تکمیل کمربندی جنوبی که شهرستان رباط کریم را از طریق حریم شهر صالحیه به شهرک واوان اسلامشهر متصل می نماید ، رمپ و لوپ مسیر منتهی به آرامستان بهشت فاطمه (س) را انجام و کار را برای اجرای روکش آسفالت فراهم نماید .

وسیع ترین آرامستان شهرستان بهارستان در صالحیه

اخبار مرتبط