رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
  • کد خبر : 3164
  • مشاهده : 468 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : یادداشت یک شهروند؛  این مردم چوب کدام اهمال و ندانم کاری را میخورند ؟؟!!
این مردم چوب کدام اهمال و ندانم کاری را میخورند؟

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، بروز حادثه و برخورد ماشین سنگین حمل بار با پل عابر پیاده در اولین روز از ماه رمضان ۱۴۰۰ در جاده ساوه که که علاوه بر واژگونی پُل و تلفات مالی و جانی هنگفت، انسداد چندین ساعته این مسیر مواصلاتی را بهمراه داشت، موجبات نارضایتی مردم روزه دار شهرستان […]

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، بروز حادثه و برخورد ماشین سنگین حمل بار با پل عابر پیاده در اولین روز از ماه رمضان ۱۴۰۰ در جاده ساوه که که علاوه بر واژگونی پُل و تلفات مالی و جانی هنگفت، انسداد چندین ساعته این مسیر مواصلاتی را بهمراه داشت، موجبات نارضایتی مردم روزه دار شهرستان بهارستان و دیگر شهرهای همجوار را فراهم آورد.

🔸شهروندی با ارسال یادداشتی، مشکلات به وجود آمده در این روز مشقت بار را بر فقدان شبکه های دسترسی استاندارد و کم رمق خواندن این اصل مهم در پدافند غیر عامل معطوف نمود که در ذیل آمده است.

🔶شهرهای صالحیه، گلستان وحتی نسیم شهر و روستاهای حسین آباد و علی آباد در اولین روز ماه مبارک رمضان بدلیل حادثه سقوط پل عابر سبز دشت در جاده ساوه و مسدود شدن هردولاین این جاده، شاهد ترافیکی ۷ ساعته و عملا قفل شده در مسیر کم عرض و محلی صالحیه به حسین آباد و علی آباد بودند ک انبوه خودرو در شرفِ انفجار و اعصاب بهم ریخته مردم در عبور ۳ ساعته از یک مسیر ۸۰۰ متری تا جاده واوان گواهی بر این مدعا بود. معلوم نیست چنانچه حوادث طبیعی و موارد دیگر در آینده رخ دهد، چه فاجعه هولناک دیگری را رقم خواهد زد؟!

🔸آقایان مسئول، ما هم انسانیم و حق زندگی آرام در محرومترین منطقه از استان تهران را داریم. گناه این مردم چیست که نمیتوانند از بلوار و پلی که با چندین میلیارد هزینه از سوی شهرداری صالحیه با ۹۵ درصد پیشرفت و آماده بهره برداری میباشد در این روزهای بحرانی استفاده کنند و شهر صالحیه از بن بست و قفل بودن رهایی یابد. انصاف نیست مردمی را که برای هر همبستگی سیاسی و اجتماعی با مسئولین و نظام بیشترین و بالاترین همراهی و همدلی را دارند بخاطر کج سلیقگی برخی کوته نظران، اینچنین در عذاب ترافیک و سو مدیریت در پدافند غیر عامل حبس نمایید. هم مردم شهرستان بهارستان و هم شهروندان واوان به این جاده اتصالی حیاتی و مهم نیاز دارند و یقینا اهمال در این مورد با توجه به نزدیک بودن انتخابات حساس خرداد ماه میتواند به نارضایتی مردمی که با تورم و بیکاری و فقر مالی دست و پنجه نرم میکنند دامن بزند.

🔸این پیغام واضح و بیواسطه شهروندان صالحیه، واوان و گلستان به مسئولین دو شهرستان اسلامشهر و بهارستان و حتی نمایندگان دو شهرستان در مجلس است: سالهاست که این بلوار چند میلیاردی بلااستفاده درحال فرسایش و خسارت دیدن است. اگر دلتان برای مردم میسوزد فکری برای هدر رفت بیت المال بکنید. تکلیف گشایش و بهره برداری از این راه مهم ارتباطی را هرچه زودتر روشن و از بروز فجایعی همچون اولین روز ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ جلوگیری نمایید. والسلام.

این مردم چوب کدام اهمال و ندانم کاری را میخورند؟

اخبار مرتبط