رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
تقدیر از اعضای شورای شهر صالحیه به مناسبت روز ملی شوراها

همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، شهردار صالحیه با حضور در صحن شورای اسلامی شهر و تبریک این مناسبت، این روز را گرامیداشت. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه؛ در این مراسم محمد آگاهی مند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز شوراها با تقدیر از وفاق رویه میان شورای اسلامی شهر با […]

همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، شهردار صالحیه با حضور در صحن شورای اسلامی شهر و تبریک این مناسبت، این روز را گرامیداشت.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه؛ در این مراسم محمد آگاهی مند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز شوراها با تقدیر از وفاق رویه میان شورای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری در دوره اخیر، بروز تحولات مثبت در صالحیه را ثمره تلاش و تعامل شورای همدل در ادوار چهارم و پنجم خواند که با تداوم این همکاری و همدلی ها در راستای خدمات رسانی بیش از پیش به شهروندان و انجام امور عام المنفه در ایام پیش رو برشمرد.

🔸در ادامه محمدرضا دهقان نیری به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به بروز اتفاقات نیکو در ۸ ساله اخیر شهرصالحیه، آن را حاصل انسجام تعامل میان اعضای شورا با مجوعه شهرداری خواند و در ادامه از حضور مدیرشهری صالحیه در صحن شورای اسلامی شهر در راستای توجه و احترام وی به شأن و جایگاه شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

🔸در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه تقدیر بعمل آمد.

تقدیر از اعضای شورای شهر صالحیه به مناسبت روز ملی شوراها

اخبار مرتبط