رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
با اعلام و تاییدخبر از سوی محمد آگاهی مند: مرکز واکسیناسیون کرونا در صالحیه راه اندازی شد

از شنبه۱۸ اردیبهشت؛ واکسیناسیون سنین ۸۰ سال به بالا در سالن مدیریت بحران یادگار امام شهر صالحیه آغاز می شود. 🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، راه اندازی مرکز واکسیناسیون ویژه گروههای مختلف سنی در صالحیه خبری است که شهردار صالحیه آن را اعلام کرد. محمد آگاهی مند با بیان اینکه برای قطع زنجیره کووید۱۹ […]

از شنبه۱۸ اردیبهشت؛ واکسیناسیون سنین ۸۰ سال به بالا در سالن مدیریت بحران یادگار امام شهر صالحیه آغاز می شود.

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، راه اندازی مرکز واکسیناسیون ویژه گروههای مختلف سنی در صالحیه خبری است که شهردار صالحیه آن را اعلام کرد. محمد آگاهی مند با بیان اینکه برای قطع زنجیره کووید۱۹ باید ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال واکسینه شوند، گفت: افتتاح مرکزواکسیناسیون کرونای شهرصالحیه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، امرهدفمندی است که پس ازتجهیز و آماده سازی، از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشد.

🔸وی بابیان اینکه ترتیب اولویت تزریق واکسن از سوی ستاد ملی کرونا براساس سند ملی واکسیناسیون اعلام شده، تصریح کرد: سالمندان بالای۸۰ سال و پس از آن افراد ۷۵تا۶۵ سال در اولویت فرایند واکسینه قرار دارند.

🔸آگاهی مند ۳۰ درصد افراد در جامعه هدف را واجدین شرایطی خواند که بر اساس موارد غیر علمی ترس از واکسینه شدن دارند و اظهار امیدواری کرد تا بر اساس آموزش و اعتمادسازی بتوان شرایط همکاری عموم طیف های مختلف فراهم گردد.

اخبار مرتبط