- یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
- کد خبر : 3663
- مشاهده : 319 بازدید
- خبرها
🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، به منظور حذف تشریفات اداری، تکریم ارباب رجوع و تسریع در اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته در خصوص پرونده ها و درخواست شهروندان، به دستور محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، سامانه پیام کوتاه به شهروندان راه اندازی گردید تا کلیه مراحل پرونده های شهرسازی و درخواست های مربوط به […]
🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، به منظور حذف تشریفات اداری، تکریم ارباب رجوع و تسریع در اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته در خصوص پرونده ها و درخواست شهروندان، به دستور محمد آگاهی مند شهردار صالحیه، سامانه پیام کوتاه به شهروندان راه اندازی گردید تا کلیه مراحل پرونده های شهرسازی و درخواست های مربوط به کلیه واحدها بلافاصله پس از انجام کار در هر واحد از طریق این سامانه به اطلاع متقاضی رسیده و ادامه کار در واحد بعدی و یا تکمیل پرونده به وی ابلاغ گردد.
🔸این سامانه می تواند با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا، حجم کثیری از مراجعات حضوری مردم به شهرداری را جهت پیگیری روند امور اداری درخواست یا پرونده خود کاهش دهد.
نظرات