رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
  • چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر : 3956
  • مشاهده : 311 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : شهردار صالحیه از احداث نخستین شهرک صنفی، تولیدی و خدماتی در زمینی بمساحت 50 هکتار خبر داد
شهردار صالحیه از احداث نخستین شهرک صنفی، تولیدی و خدماتی در زمینی بمساحت 50 هکتار خبر داد

آگاهی مند: اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار مهم ترین مولفه مدیریت شهری در اجرای این طرح ماندگار است. 🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه از احداث نخستین شهرک صنعتی شهر 70 هزار نفری صالحیه خبر داد و گفت: این شهرک صنفی و خدماتی در زمینی به مساحت 50 هکتار […]

آگاهی مند: اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار مهم ترین مولفه مدیریت شهری در اجرای این طرح ماندگار است.

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه از احداث نخستین شهرک صنعتی شهر 70 هزار نفری صالحیه خبر داد و گفت: این شهرک صنفی و خدماتی در زمینی به مساحت 50 هکتار در حریم شهری صالحیه و در محدوده منطقه حصار چوپان احداث می‌شود.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، محمدآگاهی مند ظهر چهارشنبه 16 تیرماه در نشست با تنی چند از معاونین و مدیران دوایر با اعلام خبر فوق اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد با تنی چند از سرمایه گذاران بخش خصوصی؛ توافقات لازم پیرامون احداث اولین شهرک صنفی و خدماتی در شهر صالحیه حاصل شد و بلافاصله، نسبت به اخذ مجوزات لازم از مراجع قانونی فرادست اقدام شد که خوشبختانه منتج به دریافت مجوز تاسیس از سوی اداره صمت گردید.

🔸وی با اشاره بر نقش آفرینی موثر شهرک‌های صنفی در اشتغال زایی، افزود: برنامه ریزی جهت فعالیت قریب بر 1000 واحد صنعتی و تولیدی در این فضای ایجاد شده از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری در پروژه یاد شده است و تضمینی اصیل برای ایجاد درآمد پایدار است که با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان زبده به مرحله نهایی می رسد.

🔸آگاهی مند یادآور شد: درنظر داشتن مقوله بهداشت در زیست شهری از جدی ترین برنامه هایی است که بنا داریم تا با انتقال مشاغل مزاحم به این شهرک، نسبت به پاکسازی محیط شهری از لوث این صنوف، اقدامات موثری صورت پذیرد.

شهردار صالحیه از احداث نخستین شهرک صنفی، تولیدی و خدماتی در زمینی بمساحت 50 هکتار خبر داد

اخبار مرتبط