رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July
حضور سرزده باشگاه خبرنگاران جوان در صالحیه

بهره برداری از کمربندی صالحیه به واوان به یک مطالبه جدی برای افکار عمومی تبدیل شده است. ♦️ به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، پس از اختصاص ساعتی از آنتن زنده شبکه تهران در برنامه تهران ۲۰ برای حل موانع بازگشایی کمربندی شهید صیادشیرازی موسوم به اتصال شهر صالحیه به واوان در روزهای اخیر؛ تیم […]

بهره برداری از کمربندی صالحیه به واوان به یک مطالبه جدی برای افکار عمومی تبدیل شده است.

♦️ به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، پس از اختصاص ساعتی از آنتن زنده شبکه تهران در برنامه تهران ۲۰ برای حل موانع بازگشایی کمربندی شهید صیادشیرازی موسوم به اتصال شهر صالحیه به واوان در روزهای اخیر؛ تیم خبری باشگاه خبرنگان جوان برای دریافت گزارش مبسوط از جزئیات این پروژه کلیدی؛ به شهر اخلاق و فضیلت آمد.

🔻 راه اندازی پویش گسترده از سوی رسانه های ملی برای افتتاح یکی از شاخص ترین پروژه های مواصلاتی استان تهران، فرضیه شکل گیری یک مطالبه جدی از سوی افکار عمومی را برای همه روشن کرده است و پیش بینی می شود که وقت آن رسیده تا همه به قانون تمکین کنند.

🔻 مدت هاست که کمربندی شهید صیاد شیرازی با احداث پل وحدت به مرحله نهایی خود رسیده و به رغم قانونی بودن تمام ابعاد حقوقی آن، سالهاست که از سوی شهرستان اسلامشهر مورد توقف قرار گرفته و اهالی دو محدوده صالحیه و واوان را از مواهب و مزیت های این پروژه محروم ساخته است.

🔻 به گواه اهالی فن با بهره برداری از اتصال شهر صالحیه به واوان، در صرف زمان و سوخت شهروندان این دو شهر نقش فوق العاده ای ایفا خواهد شد و به یک‌ حوزه نفوذ برای دسترسی به دو شهرستان بهارستان و اسلامشهر ؛ بویژه در ساعت پیک ترافیک تبدیل می گردد.

🔻 حالا که تغییرات جدی حاکمیتی در ترکیب شهرستان اسلامشهر و بویژه باحضور آیت الله رئیسی در سطح ملی ایجاد شده است، ظن آن می رود که بزودی طرفداران توسعه و ترقی جنوبغرب استان تهران خبرهای خوشی را خواهند شنید.

حضور سرزده باشگاه خبرنگاران جوان در صالحیه

اخبار مرتبط