رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
خبر خوب شهردار صالحیه برای اهالی خیابان شهید نقاوت

این‌محور پرتردد، بزودی زیر پوشش یکدستِ آسفالت قرار خواهد گرفت. 🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه: پس از اجرای موفق پروژه “جابجایی تیرهای برق معارض” در خیابان شهید مهدی نقاوت که به دلیل تملک پلاک های فرسوده و عملیات تعریض، در مسیر تردد وسائط نقلیه بجا مانده بود، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه از آغاز […]

این‌محور پرتردد، بزودی زیر پوشش یکدستِ آسفالت قرار خواهد گرفت.

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه: پس از اجرای موفق پروژه “جابجایی تیرهای برق معارض” در خیابان شهید مهدی نقاوت که به دلیل تملک پلاک های فرسوده و عملیات تعریض، در مسیر تردد وسائط نقلیه بجا مانده بود، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه از آغاز طرح آسفالت سرتاسری در این محور پُرتردد خبر داد.

🔸وی با اشاره بر این مطلب که اجرای طرح آسفالت سراسری، جدیدترین تصمیم عمرانی مدیریت شهری به منظور بهبود و ارتقاء وضع موجود در شریانهای مواصلاتی است، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و اخذ مشاوره از کارشناسان زُبده ی شهرسازی، بر آن شده ایم تا شاخص کیفی در معابر اصلی و فرعی را تقویت کرده و ساماندهی مناسبی بر این اصل مهم در حیات شهری ایجاد نماییم.

🔸آگاهی مند، طرح “آسفالت سراسری” را اقدامی هدفمند و بر اساس اولویت شهری خواند که به تناوب در اقصی نقاط شهر صالحیه اجرا خواهد شد.

خبر خوب شهردار صالحیه برای اهالی خیابان شهید نقاوت

اخبار مرتبط