رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
  • کد خبر : 5220
  • مشاهده : 605 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : شهردار صالحیه از قهرمان جهانی بوکس اهل صالحیه و مربی دلسوزش تقدیر کرد
شهردار صالحیه از قهرمان جهانی بوکس هل صالحیه و مربی دلسوزش تقدیر کرد

دقایقی پیش شهردار و اعضای شورای شهر صالحیه بهمراه فرماندار شهرستان بهارستان با حضور در منزل پدری قهرمان بوکسور جهانی، از ایرج عزیز پور و مربی دلسوز و پر تلاشش اسدالله محمدی با اهداء لوحی تقدیر نمودند. 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه، ساعاتی پیش مورخ سیزدهم آبان‌ماه، محمد آگاهی مند به همراه اعضای […]

دقایقی پیش شهردار و اعضای شورای شهر صالحیه بهمراه فرماندار شهرستان بهارستان با حضور در منزل پدری قهرمان بوکسور جهانی، از ایرج عزیز پور و مربی دلسوز و پر تلاشش اسدالله محمدی با اهداء لوحی تقدیر نمودند.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری صالحیه، ساعاتی پیش مورخ سیزدهم آبان‌ماه، محمد آگاهی مند به همراه اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه و فرماندار شهرستان بهارستان از ایرج عزیز پور قهرمان جهان و مربی وی تقدیر نموده و پس از شنیدن صحبت های این دو ورزشکار ارزنده در زمینه کمک به اعتلای ورزش شهرصالحیه و شهرستان بهارستان برای رشد روحیه ورزش و انگیزه جوانان از ایشان درخواست همکاری و همیاری نمودند.

🔸در این دیدار شهردار صالحیه با تبریک قهرمانی در مسابقات جهانی گفت: قهرمانان ورزشی باید بدانند تمام مسئولان شهر قدردان زحمات آنان هستند زیرا این قهرمانان موجب افزایش نشاط جمعی و روحیه ورزشی نه تنها در شهر صالحیه بلکه در تمام کشور هستند.

🔸وی افزود: حمايت از قهرمان ورزشي يکي از راهکارهاي اساسي جهت ترغيب نسل جوان به امر ورزش است،توسعه ورزش در واقع توسعه سلامت و فره‍نگ است.

🔸در ادامه اسدالله محمدی مربی تلاشگر و قهرمان پرور صالحیه ضمن قدردانی از شهردار و شورای اسلامی شهر صالحیه گفت: ما با حداقل امکانات و به چنگ و دندان گرفتن این بچه ها قهرمانی را به ارمغان آورده آیم و اگر از ما ورزشکاران حمایت شود صالحیه را به مرکز قهرمانی جهان تبدیل می کنیم.

🔸در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر قول مساعد برای در اختیار قرار دادن فضای ورزشی به این مربی و سایر ورزشکاران دادند.

شهردار صالحیه از قهرمان جهانی بوکس هل صالحیه و مربی دلسوزش تقدیر کرد

اخبار مرتبط