رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
  • کد خبر : 7255
  • مشاهده : 261 بازدید
  • خبرها » ورزشی
  • چاپ خبر : شهرداری صالحیه پیشگام در امور فرهنگی و ورزشی
شهرداری صالحیه پیشگام در امور فرهنگی و ورزشی

مرحله رده بندی و فینال مسابقات طناب کشی و فوتبال دستی برگزار شد. 🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی صالحیه، مسابقات رده بندی و فینال فوتبال دستی و طناب کشی صبح امروز در حضور محمد آگاهی مند، شهردار جهادی و ورزش دوست شهر صالحیه و جابر پناهی، مهدی دهقان و احمدعلی جعفری […]

مرحله رده بندی و فینال مسابقات طناب کشی و فوتبال دستی برگزار شد.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی صالحیه، مسابقات رده بندی و فینال فوتبال دستی و طناب کشی صبح امروز در حضور محمد آگاهی مند، شهردار جهادی و ورزش دوست شهر صالحیه و جابر پناهی، مهدی دهقان و احمدعلی جعفری نمایندگان منتخب مردم شریف صالحیه برگزار شد و در پایان نفرات و تیم های منتخب جوایز خود را از دست شهردار و اعضای شورا دریافت کردند.

🔹این مسابقات که با اهتمام مجموعه فرهنگی ورزشی و روابط عمومی شهرداری صالحیه به مناسبت دهه کرامت ترتیب داده شده بود در ۳ رشته دوچرخه سواری، فوتبال دستی و طناب کشی برگزار گردید که با استقبال بی نظیر شهروندان و ورزشکاران روبرو شد.

🔹مسابقات مقدماتی فوتبال دستی که دیروز با حضور ۳۶ ورزشکار در سالن یادگار امام(ره) برگزار شد؛ صبح امروز مرحله رده بندی و فینال آن به پایان رسید و در نهایت آقای فرهاد رحیمی به مقام اول و آقایان آرش نعمتی و امیر محمد زرعی کار به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.

🔹لازم به ذکر است که ۴نفری که به مرحله رده بندی راه یافته بودند جزء بهترین بازیکنان فوتبال دستی شهرستان بهارستان میباشند و حضور این قهرمانان شور و هیجان مسابقات را دوچندان کرده بود.

🔹در مسابقات طناب کشی هم که باحضور ۱۰ تیم قدرتمند از شهر صالحیه برگزار شد در نهایت تیم حضرت ولیعصر(عج) با اقتدار به مقام قهرمانی نائل شد و تیم های منتخب کنترل و نظارت شهرداری و فروشگاه امام رضا(ع) به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

شهرداری صالحیه پیشگام در امور فرهنگی و ورزشی

اخبار مرتبط