رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۴ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 28 September
  • دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
  • کد خبر : 9359
  • مشاهده : 103 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمدباقر (ع)
پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمدباقر (ع)

«بسمه تعالی» 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، سلام بر بهار مناجات و بندگی، سلام بر نجوای شبانه اهالی رجب، سلام بر شب های رجب که پذیرای زاهدان است و سلام بر روزهایش که میزبان عاشقان وصال الهی است و سلام بر لحظه لحظه رجب که شاهد ذکرِ ذاکران است. 🔸ماه رجب، از ماه های […]

«بسمه تعالی»

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، سلام بر بهار مناجات و بندگی، سلام بر نجوای شبانه اهالی رجب، سلام بر شب های رجب که پذیرای زاهدان است و سلام بر روزهایش که میزبان عاشقان وصال الهی است و سلام بر لحظه لحظه رجب که شاهد ذکرِ ذاکران است.

🔸ماه رجب، از ماه های بزرگی است که طلوع سه امام معصوم، امام علی(ع)، امام محمد باقر(ع) و امام جواد(ع)، را در آن شاهدیم و شروع بزرگ ترین جنبش تاریخ بشری، یعنی برانگیخته شدن پیام آور مهر و محبت، محمد مصطفی(ص) برای هدایت و سعادت انسان ها، در آن اتفاق افتاده است.

🔸ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و این شرافت و ارزش بدان دلیل است که این ماه یکی از ماههای حرام و یکی از زمانهای ویژه دعا و هفتمین ماه از سال هجری قمری است که نباید فضیلت آن را به بوته فراموشی سپرد و کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند لحظه شماری میکنند تا با ورود به ماه رجب و بهره مندی از برکات آن به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

🔸اینجانبان حلول ماه مبارک رجب المرجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها و فرارسیدن سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) را به همه ملت بزرگوار ایران به ویژه شهروندان شریف شهر صالحیه تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است که بتوانیم از فیوضات این ماه عظیم بهره‌ کافی و وافی را ببریم.

“محمد آگاهی مند، شهردار صالحیه”
“احمدعلی جعفری، رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه و شهرستان بهارستان

اخبار مرتبط