رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
عارف ۱۲ ساله ، عنوان ششمین دوره مسابقات کتاب و کتابخوانی در صالحیه

دانش آموزان و متقاضیان سنین ۱۲- ۱۸ سال از امروز به سامانه سامر مراجعه کنند. 💠 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، پس از برگزاری پرشور مسابقه بزرگ سلام‌ بر ابراهیم در صالحیه بعنوان رویداد مهم فرهنگی در حوزه مطالعه،عارف ۱۲ ساله موضوع ششمین دوره کتاب و کتابخوانی ویژه دانش آموزان و سنین ۱۲ تا […]

دانش آموزان و متقاضیان سنین ۱۲- ۱۸ سال از امروز به سامانه سامر مراجعه کنند.

💠 به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، پس از برگزاری پرشور مسابقه بزرگ سلام‌ بر ابراهیم در صالحیه بعنوان رویداد مهم فرهنگی در حوزه مطالعه،عارف ۱۲ ساله موضوع ششمین دوره کتاب و کتابخوانی ویژه دانش آموزان و سنین ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان بهارستان است .

💠 مسابقه سلام بر ابراهیم با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از علاقمندان کتاب و مطالعه از سراسر کشور ، برای اولین بار در شهرستان بهارستان با برگزاری مسابقه ای برخط و آنلاین امکان اجرای کار فرهنگی حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا را بر همگان ثابت کرد .

💠 ثبت نام و شرکت در مسابقه عارف ۱۲ ساله نیز همچون سایر برنامه های فرهنگی از طریق سامانه سامر به آدرس salehiyeh.ir/samer امکان پذیر است و متقاضیان می توانند برای دریافت منبع مسابقه به واحد روابط عمومی شهرداری صالحیه مراجعه نمایند .

عارف ۱۲ ساله ، عنوان ششمین دوره مسابقات کتاب و کتابخوانی در صالحیه

اخبار مرتبط