رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
  • کد خبر : 3713
  • مشاهده : 249 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه بمناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، قیام خونین پانزده خرداد و شهادت امام صادق (ع)
‍ پیام تسلیت شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه بمناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)،قیام خونین پانزده خرداد و شهادت امام صادق (ع)

⚫️ حضرت امام (ره) آزادي و آزادگي را با تکیه بر راه روشن مکتب امام جعفر صادق (ع) معنايي تازه بخشيد؛ آنچه در ادامه میخوانید، مشروح این پیام است : بسم تعالی۱۴خرداد ماه، يادآور عروج ملکوتي بزرگ مردي از تبار نور است که بر بلنداي تاريخ سرود فتح و ظفر سر داد و اميد را […]

⚫️ حضرت امام (ره) آزادي و آزادگي را با تکیه بر راه روشن مکتب امام جعفر صادق (ع) معنايي تازه بخشيد؛

آنچه در ادامه میخوانید، مشروح این پیام است :

بسم تعالی
۱۴خرداد ماه، يادآور عروج ملکوتي بزرگ مردي از تبار نور است که بر بلنداي تاريخ سرود فتح و ظفر سر داد و اميد را در دل ستم ديدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد.
حضرت امام(ره) آزادي و آزادگي را با تکیه بر راه روشن مکتب امام جعفر صادق (ع) معنايي تازه بخشيد؛ روزي که ملت بزرگ ايران و حتي مستضعفان و آزادگان دنيا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

◾️ امام خميني(ره) آزاد مردي بي مانند بود که فکر و انديشه متعالي او و روش و منش الهي و پيامبرگونه اش چنان دنياي تشنه عدالت و حق خواهي را درهم نورديد که هنوز پس از چندين دهه تحقيق و تفحص، کسي قادر به شناخت همه جانبه و عميق شخصيت والاي انساني موحد و بصير چون او نبوده است و نخواهد بود.
« و هرچه ارزش هاي اسلامي و انساني توسعه مي يابد، محققين و اندشمندان و پژوهشگران دشت معرفت و کمال به گوشه هايي از آن کانون پرتپش، بصير، پويا و پرمعرفت پي مي برند.»

◾️ رحلت آن شخصيت بي نظير نيز همچون حياتش منشأ بيداري و نهضتي دو باره شد و راه و يادش جاودانه گرديد؛ چرا که او حقيقت بود و حقيقت هميشه زنده و فناناپذير است.
قيام خونين ۱۵ خرداد سال ۴۲نقطه عطفي در شکل گيري و پيروزي انقلاب اسلامي ايران است.

▪️ ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری پیش رو، امید است با پاسداري از آرمانهاي والاي امام امت و ادامه راه شهداي انقلاب، تحت لواي فرامين مقام معظم رهبري ، در جهت اعتلاي نظام اسلامي و سرافرازي و سربلندي ايران بيش از پيش تلاش کنيم.

‍ پیام تسلیت شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه بمناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)،قیام خونین پانزده خرداد و شهادت امام صادق (ع)

اخبار مرتبط