رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر : 3967
  • مشاهده : 557 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : شمارش معکوس برای شروع هفتمین‌ رویداد بزرگ‌ کتابخوانی شهرستان بهارستان با جوایز نفیس نقدی
شمارش معکوس برای شروع هفتمین‌ رویداد بزرگ‌ کتابخوانی شهرستان بهارستان با جوایز نفیس نقدی

کتاب ” قصه دلبری ” ، منبع مطالعه علاقمندان برای شرکت در آزمون این مسابقه است. 🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، پس از برگزاری ۶ رویداد بزرگ کتابخوانی که هرکدام‌ با استقبال صدها نفر از شهروندان همراه بود؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری صالحیه در آستانه دهه ولایت و امامت از جدیدترین برنامه خود […]

کتاب ” قصه دلبری ” ، منبع مطالعه علاقمندان برای شرکت در آزمون این مسابقه است.

🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، پس از برگزاری ۶ رویداد بزرگ کتابخوانی که هرکدام‌ با استقبال صدها نفر از شهروندان همراه بود؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری صالحیه در آستانه دهه ولایت و امامت از جدیدترین برنامه خود برای علاقمندان به مطالعه و کتاب رونمایی و زمان برگزاری آزمون را در هفته دفاع مقدس تعیین کرده است.

🔻 این رویداد بزرگ که با معرفی کتاب ارزشمند ” قصه دلبری ” بعنوان منبع مطالعه علاقمندان برای شرکت در این مسابقه برنامه ریزی شده است، شامل جوایز نفیس نقدی است که بدنبال آن نفر اول برگزیده مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال، نفر سوم ۸ میلیون ریال، نفر چهارم ۷ میلیون ریال و نفر پنجم ۵ میلیون ریال از مدیریت شهری هدیه دریافت می نمایند.

🔴 کتاب قصه‌ی دلبری، روایتی متفاوت و خواندنی از زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی است. او از فعالان بسیج دانشجویی بود و در علمیات‌های تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس، شرکت می‌کرد، کتاب قصه دلبری، روایتی از سبک زندگی این شهید است که همسرش از روزهای آشنایی در بسیج دانشجویی تا روزهای پس از شهادت او را بازگو می‌کند. او با ماجراهایی که در دانشگاه داشتند کتاب قصه دلبری را آغاز می‌کند و از خواستگاری‌های پی‌ در پی او می‌گوید. تا به زمانی که می‌رسد که نظرش عوض می‌شود و تصمیم می‌گیرد که به این خواستگار جواب مثبت بدهد.

🔻 متقاضیان می توانند برای ثبت نام‌ در این مسابقه به سامانه سامر مدیریت شهری به آدرس www.salehiyeh.ir/samer مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۶۸۰۵۹۱۹ و آیدی تلگرام @P100100 تماس حاصل نمایند.

شمارش معکوس برای شروع هفتمین‌ رویداد بزرگ‌ کتابخوانی شهرستان بهارستان با جوایز نفیس نقدی

اخبار مرتبط