رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
  • کد خبر : 8339
  • مشاهده : 154 بازدید
  • خبرها
  • چاپ خبر : برگزاری اولین دوره مسابقات “فوتسال بانوان” در شهر صالحیه
برگزاری اولین دوره مسابقات "فوتسال بانوان" در شهر صالحیه

🔸به گزارش پايگاه اطلاع رساني شهرداري صالحيه، صبح امروز پنجشنبه سوم آذر ماه ۱۴۰۱، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، اولین دوره مسابقات فوتسال بانوان در این شهر با عنوان جام شهدای حرم مطهر شاهچراغ در قالب مسابقات چهار جانبه با حضور چهار تیم از تیمهای محلی شهر صالحیه به مناسبت گرامیداشت هفته […]

🔸به گزارش پايگاه اطلاع رساني شهرداري صالحيه، صبح امروز پنجشنبه سوم آذر ماه ۱۴۰۱، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر صالحیه، اولین دوره مسابقات فوتسال بانوان در این شهر با عنوان جام شهدای حرم مطهر شاهچراغ در قالب مسابقات چهار جانبه با حضور چهار تیم از تیمهای محلی شهر صالحیه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن ورزشی یادگار امام ره برگزار شد.

🔸در این مسابقات چهار تیم شهید باکری، شهید کیان پیان فلک، آرمان و استقلال از ساعات اولیه صبح امروز مسابقات خود را آغاز کردند و در دیدار اول تیم شهید باکری به مصاف تیم شهید کیان پیرفلک رفت که در پایان نتیجه بازی ۴بر۱ به سود تیم شهید کیان پیرفلک به پایان رسید. در بازی دوم نیز تیم آرمان به مصاف تیم استقلال رفت که در نهایت در یک بازی پر گل و دیدنی با نتیجه ۹بر۴ به سود تیم آرمان به پایان رسید و دو تیم حریفان خود را برای رسیدن به فینال شناختند.

🔸در بازی رده بندی تیم استقلال و شهید باکری رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی جذاب و تماشایی با نتیجه نهایی ۹بر۱ به سود تیم شهید باکری رقم خورد.

🔸این بازیها که با شور و هیجان خاصی از سوی تماشاگران حاضر در سالن مسابقات دنبال میشد در مسابقه فینال بین تیم های آرمان و شهید کیان پیرفلک به اوج خود رسید و بعد از کش و قوس های فراوان، با نتیجه ۶ بر۱ به نفع تیم آرمان به پایان رسید و تیم شهید کیان پیر فلک هم به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

🔸جوایز این دوره از مسابقات هم بعداز ظهر امروز از سوی محمد آگاهی مند شهردار و احمدعلی جعفری رئیس شورا، به همراه سیدمصطفی موسوی و محمدجواد زرعی کار دیگر اعضای شورای اسلامی شهر صالحیه و همچنین روح اله شریفی بخشدار گلستان به بازیکنان تیم های برتر و داوران حاضر در مسابقات اهدا شد.

برگزاری اولین دوره مسابقات "فوتسال بانوان" در شهر صالحیه

اخبار مرتبط