رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،اعضای شورای اسلامی و شهردار صالحیه، صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بخش گلستان با حجت الاسلام و المسلمین نورپور دیدار و گفتگو کردند. 🔸در این دیدار صمیمی که به مناسبت سال نو و عید نوروز صورت گرفت؛ شهردار صالحیه ضمن تبریک این ایام گفت: مجموعه فعالیت های […]

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،اعضای شورای اسلامی و شهردار صالحیه، صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بخش گلستان با حجت الاسلام و المسلمین نورپور دیدار و گفتگو کردند.

🔸در این دیدار صمیمی که به مناسبت سال نو و عید نوروز صورت گرفت؛ شهردار صالحیه ضمن تبریک این ایام گفت: مجموعه فعالیت های مدیریت شهری فقط به احداث پروژه های عمرانی معطوف نمی شود و پرداختن به کارهای فرهنگی پیوست کلیه برنامه های در دستور کار این شهرداری است.

🔸وی خدمت به مردم و همدلی و وحدت میان مدیران و مسئولان را ضروری دانسته و با اشاره به برنامه های شهرداری برای عمران و آبادانی شهر، هم افزایی، هم گرایی و تلاش واحدهای این مجموعه در جهت تحقق اهداف مدیریت شهری و اتمام پروژه های نیمه تمام را از اهم برنامه های خود عنوان کرد.

🔸امام جمعه گلستان نیز در این دیدار به برنامه ریزی جهت خدمت رسانی به شهروندان و تدوین برنامه‌های مدون به منظور ارتقاء شاخص های شهری تاکید کرد.

اخبار مرتبط