رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Monday 16 September

🔶  به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، شهردار صالحیه به اتفاق تنی چند از معاونین و مدیران دوایر مختلف شهرداری با حضور در صحن شورای اسلامی شهر و تبریک این مناسبت، روز شوراها را گرامیداشت. 🔸محمدآگاهی مند در این مراسم ضمن تبریک روز شوراها با تقدیر از وفاق رویه […]

🔶  به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه،همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، شهردار صالحیه به اتفاق تنی چند از معاونین و مدیران دوایر مختلف شهرداری با حضور در صحن شورای اسلامی شهر و تبریک این مناسبت، روز شوراها را گرامیداشت.

🔸محمدآگاهی مند در این مراسم ضمن تبریک روز شوراها با تقدیر از وفاق رویه میان شورای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری در دوره اخیر، سلامتی، موفقیت و اتحاد بیش از پیش اعضای شورا و تداوم این همکاری و همدلی ها، خدمات رسانی بیش از پیش به شهروندان و انجام امور عام المنفعه در سال پیش رو را آرزو نمود.

🔸شهردار صالحیه گفت: نهم اردیبهشت ماه فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

🔸وی ادامه داد: اینجانب اين روز با شکوه را به همه‌ اعضای محترم شورای اسلامی شهر صالحیه که با وظيفه‌شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمايند و با امانت و کفايت برای نيل به جامعه‌ شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض می نمايم و امیدوارم با هم‌افزاییِ بیش از پیش شهرداری‌ و شورای اسلامی و نیز پشتیبانی و حمایت مردم به طریق اولی، اقدامات مؤثری در راستای عدالت در تقسیم خدمات شهری، عمران و آبادی و زیبایی شهر صورت پذیرد.

اخبار مرتبط