رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Monday 16 September

🔶 به مناسبت یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر صبح امروز طی مراسمی با حضور محمد آگاهی مند شهردار، احمدعلی جعفری رئیس شورا، بهبود اسدی نایب رئیس و همچنین حسین ناموران و یحیی محرم نژاد به همراه مدیران حراست، بازرسی و امور اداری از زحمات 31 تن از کارگران خدوم و نمونه شهرداری […]

🔶 به مناسبت یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر صبح امروز طی مراسمی با حضور محمد آگاهی مند شهردار، احمدعلی جعفری رئیس شورا، بهبود اسدی نایب رئیس و همچنین حسین ناموران و یحیی محرم نژاد به همراه مدیران حراست، بازرسی و امور اداری از زحمات 31 تن از کارگران خدوم و نمونه شهرداری صالحیه تقدیر شد.

🔸در این مراسم که در سالن اجتماعات شهرداری صالحیه برگزار شد، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه قدردانی از کارگران را مختص به روز خاصی ندانست و زحمات آنها را به عنوان پایه اصلی پيشبرد اقدامات شهرداری قلمداد کرد.

🔸وی ضمن تشکر از زحمات یکساله کارگران شهرداری که تلاش می کنند تا فضای بهتری را برای زندگی شهروندان ایجاد نمایند اظهار کرد: کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش بسزایی داشته و به کمک شماهاست که می توان به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری دست یافت.

🔸شهردار صالحیه در ادامه به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید و فرمود این دستی است که آتش جهنم به آن نمی‌رسد.

🔸در پایان این‌ آیین با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات تلاشگران واحدهای خدمات شهری، فضای سبز، امانی و زیباسازی تقدیر بعمل آمد.

اخبار مرتبط