رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

🔸بعداز ظهر امروز دکتر عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان بمناسبت روز ملی شوراها با نمایندگان مردم در شهرها و روستاهای شهرستان بهارستان دیدار و به هم اندیشی برای رونق کارکرد این نهاد مردمی در خدمت رسانی مضاعف به شهروندان پرداخت. 🔸محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در همراهی اعضای شورای اسلامی این شهر بمناسبت تقارن روز […]

🔸بعداز ظهر امروز دکتر عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان بمناسبت روز ملی شوراها با نمایندگان مردم در شهرها و روستاهای شهرستان بهارستان دیدار و به هم اندیشی برای رونق کارکرد این نهاد مردمی در خدمت رسانی مضاعف به شهروندان پرداخت.

🔸محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در همراهی اعضای شورای اسلامی این شهر بمناسبت تقارن روز معلم با دیدار فرماندار شهرستان بهارستان، از وی تقدیر و بر قابلیت فوق العاده مدیریت فرهنگیان در تاریخ انقلاب اسلامی تاکید کرد.

🔸شهردار صالحیه با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی آقای دکتر نوحی برای تعدیل نظام مسائل و مشکلات شهرستان بهارستان ریشه در مکتب جهادی شهید رجایی دارد و ثمرات بسیاری را در طی ۱۸ ماه گذشته از مدیریتشان به نمایش درآورده اند افزود: اعتماد به جامعه فرهنگیان که در خط مقدم تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین قرار دارند همواره منشا خیر و برکت برای میهن اسلامی بوده است و بخش بزرگی از پیشرفت کشور مرهون مجاهدت های بی شائبه آنان است.

اخبار مرتبط