رفتن به بالا
[

سایت اطلاع رسانی شهرداری صالحیه

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

بهره مندی از فرصت های همکاری برای ایجاد اشتغال و امنیت مضاعف / بازدید از پروژه های مهم عمرانی بخش دیگری از این دیدار بود 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، بعداز ظهر روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه، سرهنگ درویش فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با محمد آگاهی مند شهردار و محمدرضا دهقان نیری رئیس شورای […]

بهره مندی از فرصت های همکاری برای ایجاد اشتغال و امنیت مضاعف / بازدید از پروژه های مهم عمرانی بخش دیگری از این دیدار بود

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری صالحیه، بعداز ظهر روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه، سرهنگ درویش فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با محمد آگاهی مند شهردار و محمدرضا دهقان نیری رئیس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد .

🔸این نشست که با هدف بهره مندی از فرصت های همکاری برای ایجاد امنیت مضاعف و اشتغال طیف های کم برخوردار صورت گرفت، هماهنگی و برنامه ریزی های مناسبی میان‌ سپاه پاسداران و مدیریت شهری صالحیه صورت گرفت و مقدمات واگذاری زمین از سوی شهرداری و شورای اسلامی صالحیه برای این مهم صورت گرفت .

🔸استفاده از سوله های مدیریت بحران بمنظور ایجاد مشاغل محلی برای مددجویان و گروه های کم بضاعت از دیگر تصمیم های این نشست بود که بزودی از سوی سپاه شهرستان بهارستان عملیاتی خواهد شد .

🔸بازسازی و تجهیز پایگاه های بسیج شهر صالحیه بویژه شهید والامقام نوری از دیگر وعده هایی بود که شهردار صالحیه دستورات لازم برای رفع نقایص آن صادر کرد ‌.

🔸بازدید از پروژه های شاخص شهرداری صالحیه بخش دیگری از برنامه فرمانده سپاه شهرستان بود و آن را نشان از دغدغه مدیریت شهری برای خدمت به انقلاب اسلامی و جامعه ولایتمدار صالحیه عنوان کرد .

دیدار فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با شهردار و رئیس شورای اسلامی صالحیه

اخبار مرتبط